پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 2010
نویسنده : TAKPAR

سوتی فوق العاده شکستن صندلی مهمان برنامه جمع ما و عکس العمل آزاده نامداری


آزاده نامداری

توضیح بیشتر:

امشب بینندگان برنامه زنده جمع ما (+ ما) در شبکه دوم سیما ، شاهد یک رخداد غیرمنتظره بودند: در میانه برنامه هنگامی که معاون سرمایه های اجتماعی مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و رییس انجمن روانشناسان اجتماعی ، مهمان آزاده نامداری، مجری این برنامه بودند، ناگهان یک پایه صندلی مهمان خانم برنامه شکست و وی نقش زمین شد.

 جالب این بود که برای دقایقی به جای قطع این برنامه زنده، دوربین همچنان صحنه را نشان می داد که مجری از مهمان برنامه عذرخواهی می کرد و به او کمک می کرد تا بلند شود. معاون مرکز امور زنان هم که با وجود افتادن از روحیه خوبی برخوردار بود، با مزاح، با اشاره به تعارف سمبوسه توسط مجری در آغاز گفتگو، افتادن خود را به آن مرتبط دانست.

به هر حال بعد از دقایقی بخش دیگری از برنامه از اتاق فرمان پخش شد.

ادامه این گفتگو هم متاثر از همین رخداد بود،  آزاده نامداری با اشاره به اتفاق چندی پیش، گفت: نمی دانم چرا هر جا من هستم از این اتفاقها می افتد! مهمانان هم ابراز امیدواری کردند این اتفاق  که حتما فیلم آن هم پخش می شود، باعث توجه بیشتر به موضوع گفتگو یعنی زنان خانه دار شود!

 


:: موضوعات مرتبط: طﻨﺰ و ﺳﺮﮔﺮﻣﯽ , ,
:: برچسب‌ها: سوتی , فوق العاده , شکستن صندلی , مهمان برنامه , جمع ما , و عکس العمل , آزاده نامداری ,